
Обява за набиране на персонал за Общинско социално предприятие - Момчилград
Община Момчилград в качеството ѝ на бенефициент по проект „Подобряване качеството на живот на хората в неравностойно положение в община Момчилград, чрез развитие на социалното предприемачество“, съгласно договор за безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.010-0679-C01, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси" 2014-2020 г., процедура BG05M9OP001-2.010 „Развитие на социалното предприемачество".
ОБЯВЯВА КОНКУРС ЗА СЛЕДНИТЕ ДЛЪЖНОСТИ:
І. ЕКИП НА „СОЦИАЛНОТО ПРЕДПРИЯТИЕ“
- Управител на Социалното предприятие – 1 щатна бройка, за период от 12 месеца с 8 часова заетост
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образование: висше - бакалавър, магистър;
- Компютърни умения – WORD, EXCEL,
- професионален опит – ще се счита за предимство
Необходими документи:
- Заявление за кандидатстване – по образец
- декларация по ЗЗЛД /по образец/;
- декларация по чл. 107а от Кодекс на труда;
- автобиография /по образец /;
- копие на трудова книжка или друг документ, удостоверяващ професионален опит;
- копие от диплома за завършено образование;
- други приложими документи.
Описание на длъжността:
Отговаря за управлението на социалното предприятие; контролира за спазване законосъобразността и целесъобразността на извършваните от предприятието дейности и разходи; координира работата на служителите на социалното предприятие, преглежда и ревизира тяхната работа; разпределя и делегира задачи и отговорности на служителите на предприятието; упражнява оперативен контрол на задачите на членовете на екипа; съблюдава изпълнението на времевите графици; контролира отчетността, проверява и наблюдава работата на персонала.
2.Счетоводител - 1 щатна бройка, за период от 12 месеца с 8 часова заетост
Минимални изисквания за заемане на длъжността
- средно образование;
- компютърни умения – Word, Excel, Интернет;
- професионално направление – счетоводство и контрол или икономика ще се счита за предимство;
- висше образование ще се счита за предимство;
- професионален опит ще се счита за предимство.
Необходими документи:
- заявление за кандидатстване;
- декларация по ЗЗЛД /по образец/;
- декларация по чл. 107а от Кодекс на труда;
- автобиография /по образец /;
- копие на трудова книжка или друг документ, удостоверяващ професионален опит;
- копие от диплома за завършено образование;
- други приложими документи.
Описание на длъжността:
Отговаря за законосъобразността и целесъобразността на направените разходи от социалното предприятие; регистрира и документира всеки разход и свързаните с него счетоводни документи; подготвя ведомости, финансови доклади и взема отношение по финансови въпроси, свързани договори за услуги, доставки и др.; подготвя и извършва плащания; изготвя документи, съгласно методите за финансово управление на предприятието; изпълнява всички задачи, свързани със снабдяването - отговаря за проучването и идентифицирането на потенциалните доставчици; анализира потребностите от доставки; обработва и съхранява цялостната документация по доставка на материали и др.
- Технически сътрудник - 1 щатна бройка, за период от 12 месеца с 8 часова заетост
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- средно образование;
- компютърни умения – Word, Excel, Интернет;
- професионален опит ще се счита за предимство.
Необходими документи:
- заявление за кандидатстване;
- декларация по ЗЗЛД /по образец/;
- декларация по чл.107а от Кодекса на труда
- автобиография /по образец /;
- копие на трудова книжка или друг документ, удостоверяващ професионален опит;
- копие от диплома за завършено образование;
- други приложими документи.
Описание на длъжността:
Отговаря както за техническите въпроси и организацията на работата в предприятието, подпомага технически ръководителя и счетоводителя на социалното предприятие, подпомага техническия организатор на целевите групи, изпълнява други задачи, възложени му от управителя на социалното предприятие и от екипа на проекта.
- Технически организатор на целевите групи - 1 щатна бройка, за период от 12 месеца с 8 часова заетост
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- средно образование;
- компютърни умения – Word, Excel, Интернет;
- професионален опит ще се счита за предимство.
Необходими документи:
- заявление за кандидатстване;
- декларация по ЗЗЛД /по образец/;
- декларация по чл.107а от Кодекса на труда
- автобиография /по образец /;
- копие на трудова книжка или друг документ, удостоверяващ професионален опит;
- копие от диплома за завършено образование;
- други приложими документи.
Описание на длъжността:
Отговаря както за техническите въпроси, така и за организацията на работата на представителите на целевите групи в предприятието, подпомага технически ръководителя и счетоводителя на социалното предприятие, координира и наставлява работата на общите работници, домашните хигиенисти, детегледачите и помощник възпитателите. Ще следи за качествено изпълнение на извършената работа, изпълнение в срок и за прилагане на правила за здравословни и безопасни условия на труд.
ІІ. ПЕРСОНАЛ ОТ ЦЕЛЕВИТЕ ГРУПИ НА ПАЗАРА НА ТРУДА ЗА РАБОТА В СОЦИАЛНОТО ПРЕДПРИЯТИЕ-НЕАКТИВНИ ИЛИ БЕЗРАБОТНИ ЛИЦА В ТОВА ЧИСЛО:
- Хора с увреждания с право на работа;
- Безработни младежи до 29 годишна възраст включително;
- Безработни младежи с трайни увреждания;
- Безработни младежи от социални заведения, завършили образованието си;
- Продължително безработни лица за период по-дълъг от 12 месеца;
- Безработни лица с трайни увреждания;
- Безработни лица - самотни родители(осиновители) и/ или майки (осиновителки) с деца до 5 годишна възраст;
- Безработни лица, изтърпели наказание лишаване от свобода;
- Безработни над 54 - годишна възраст;
- Безработни лица с основно или по-ниско образование и без професионална квалификация;
- Други групи безработни лица-зависими, бездомни лица, лица без никакво образование и лица, пострадали от насилие.
- . Работник поддръжка – 10 щатни бройки за период от 12 месеца.
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Изисквания степен на образование - няма
- умение за работа в екип;
- комуникативност;
- мотивация за работа.
Необходими документи:
- заявление за кандидатстване;
- декларация по ЗЗЛД /по образец/;
- декларация по чл.107а от Кодекса на труда;
- декларация – целева група /приложение 4/
- копие на трудова книжка или друг документ, удостоверяващ професионален опит;
- други приложими документи.
Описание на длъжността:
Извършва цялостна подготвителна дейност, необходима за ремонт и поддръжка на сградата. Поддържа в изправност поверените му съоръжения, като осигурява правилната им и непрекъсната експлоатация.
- Домашен чистач – 10 щатни бройки за период от 12 месеца.
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- минимум завършено начално образование;
- опит с предоставянето на социални услуги/работа с хора ще се счита за предимство;
- умение за работа в динамична среда;
- комуникативност;
- мотивация за работа.
Необходими документи:
- заявление за кандидатстване;
- декларация по ЗЗЛД /по образец/;
- декларация по чл.107а от Кодекса на труда;
- декларация – целева група /приложение 4/
- копие на трудова книжка или друг документ, удостоверяващ професионален опит;
- други приложими документи.
Описание на длъжността:
Отговаря за поддържане на помещенията чисти и пригодни за живот в съответствие с приетите хигиенни правила
- Детегледач – 6 щатни бройки за период от 12 месеца.
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- минимум завършено начално образование;
- опит с работа с деца ще се счита за предимство;
- умение за работа в динамична среда;
- комуникативност;
- мотивация за работа.
Необходими документи:
- заявление за кандидатстване;
- декларация по ЗЗЛД /по образец/;
- декларация по чл.107а от Кодекса на труда;
- декларация – целева група /приложение 4/
- копие на трудова книжка или друг документ, удостоверяващ професионален опит;
- други приложими документи.
Описание на длъжността: Предоставя ежедневни грижи за децата – възпитание, развитие, организиране на ежедневието и придружаване
- Помощник възпитател – 6 щатни бройки за период от 12 месеца.
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- минимум завършено начално образование;
- опит с работа с деца ще се счита за предимство;
- умение за работа в динамична среда;
- комуникативност;
- мотивация за работа.
Необходими документи:
- заявление за кандидатстване;
- декларация по ЗЗЛД /по образец/;
- декларация по чл.107а от Кодекса на труда;
- декларация – целева група /приложение 4/
- копие на трудова книжка или друг документ, удостоверяващ професионален опит;
- други приложими документи.
Описание на длъжността: Осигурява необходимите санитарно хигиенни условия за правилното развитие и възпитание на децата, подпомага дейността на учителя, отговаря за живота и здравето на децата.
* При кандидатстване за повече от една длъжност, се представят отделни комплекти с документи
ІІІ. НАЧИН НА ПРОВЕЖДАНЕ НА КОНКУРСА:
- Конкурсът за заемане на длъжностите ще се проведе на два етапа: подбор по документи и интервю.
- Място и срок за подаване на документи за участие:
Документите за участие в конкурса могат да се подават всеки работен ден от 8:00 ч. до 17.00 ч. в кабинет № 25 на Общинска администрация гр. Момчилград, ул. „26-ти декември“ 12 в срок до 17.00 ч. на 08.11.2018г.
- Комплект с документи за кандидатстване ще се получават в кабинет № 25 в сградата на Общинска администрация Момчилград.
Обявата и образците на документи да се публикуват и на интернет страницата на Община Момчилград
- Списък с допуснатите и недопуснатите кандидати до интервю ще бъде обявен на Информационното табло в сградата на Общинска администрация – до 2 работни дни след срока за прием на документите.
- Информацията за деня и часа за провеждане на интервю с допуснатите до конкурса кандидати, както и всички съобщения свързани с провеждане на конкурса ще бъдат обявени на Информационното табло в сградата на Общинска администрация.
Допълнителна информация за проекта, списъци и други съобщения във връзка с конкурса ще се обявят на интернет страницата на Община Момчилград и на информационното табло в сградата на общината на адрес: гр. Момчилград, ул. „26-ти декември“ 12
Приложения:
documenti_kanidati_per.zip09.10.2018 г.