Обява за набиране на персонал за Общинско социално предприятие - Момчилград

Написано от editor на .

Община Момчилград в качеството ѝ на бенефициент по проект „Подобряване качеството на живот на хората в неравностойно положение в община Момчилград, чрез развитие на социалното предприемачество“, съгласно договор за безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.010-0679-C01, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси" 2014-2020 г., процедура BG05M9OP001-2.010 „Развитие на социалното предприемачество".

ОБЯВЯВА КОНКУРС ЗА СЛЕДНИТЕ ДЛЪЖНОСТИ:

І. ЕКИП НА „СОЦИАЛНОТО ПРЕДПРИЯТИЕ“

  1. Управител на Социалното предприятие – 1 щатна бройка, за период от 12 месеца с 8 часова заетост

Минимални изисквания  за заемане на длъжността:

Необходими документи:

Описание на длъжността:

Отговаря за управлението на социалното предприятие; контролира за спазване       законосъобразността и целесъобразността на извършваните от предприятието дейности и разходи; координира работата на служителите на социалното предприятие, преглежда и ревизира тяхната работа; разпределя и делегира задачи и отговорности на служителите на предприятието; упражнява оперативен контрол на задачите на членовете на екипа; съблюдава изпълнението на времевите графици; контролира отчетността, проверява и наблюдава работата на персонала.

2.Счетоводител - 1 щатна бройка, за период от 12 месеца с 8 часова заетост

Минимални изисквания за заемане на длъжността

Необходими документи:

Описание на длъжността:

Отговаря за законосъобразността и целесъобразността на направените разходи от социалното предприятие; регистрира и документира всеки разход и свързаните с него счетоводни документи; подготвя ведомости, финансови доклади и взема отношение по финансови въпроси, свързани договори за услуги, доставки и др.; подготвя и извършва плащания; изготвя документи, съгласно методите за финансово управление на предприятието; изпълнява всички задачи, свързани със снабдяването - отговаря за проучването и идентифицирането на потенциалните доставчици; анализира потребностите от доставки; обработва и съхранява цялостната документация по доставка на материали и др.

  1. Технически сътрудник - 1 щатна бройка, за период от 12 месеца с 8 часова заетост

  Минимални изисквания за заемане на длъжността:

   Необходими документи:

Описание на длъжността:

Отговаря както за техническите въпроси и организацията на работата в предприятието, подпомага технически ръководителя и счетоводителя на социалното предприятие, подпомага техническия организатор на целевите групи, изпълнява други задачи, възложени му от управителя на социалното предприятие и от екипа на проекта.

  1. Технически организатор на целевите групи - 1 щатна бройка, за период от 12 месеца с 8 часова заетост

  Минимални изисквания за заемане на длъжността:

   Необходими документи:

Описание на длъжността:

Отговаря както за техническите въпроси, така и за организацията на работата на представителите на целевите групи в предприятието, подпомага технически ръководителя и счетоводителя на социалното предприятие, координира и наставлява работата на общите работници, домашните хигиенисти, детегледачите и помощник възпитателите. Ще следи за качествено изпълнение на извършената работа, изпълнение в срок и за прилагане на правила за здравословни и безопасни условия на труд.

ІІ. ПЕРСОНАЛ ОТ ЦЕЛЕВИТЕ ГРУПИ НА ПАЗАРА НА ТРУДА ЗА РАБОТА В СОЦИАЛНОТО ПРЕДПРИЯТИЕ-НЕАКТИВНИ ИЛИ БЕЗРАБОТНИ ЛИЦА В ТОВА ЧИСЛО:

  1. . Работник поддръжка – 10 щатни бройки за период от 12 месеца.

Минимални изисквания за заемане на длъжността:

Необходими документи:

Описание на длъжността:

Извършва цялостна подготвителна дейност, необходима за ремонт и поддръжка на сградата. Поддържа в изправност поверените му съоръжения, като осигурява правилната им и непрекъсната експлоатация.

  1. Домашен чистач – 10 щатни бройки за период от 12 месеца.

Минимални изисквания за заемане на длъжността:

Необходими документи:

Описание на длъжността:

Отговаря за поддържане на помещенията чисти и пригодни за живот в съответствие с приетите хигиенни правила

  1. Детегледач – 6 щатни бройки за период от 12 месеца.

Минимални изисквания за заемане на длъжността:

Необходими документи:

Описание на длъжността: Предоставя ежедневни грижи за децата – възпитание, развитие, организиране на ежедневието и придружаване

  1. Помощник възпитател – 6 щатни бройки за период от 12 месеца.

Минимални изисквания за заемане на длъжността:

Необходими документи:

Описание на длъжността: Осигурява необходимите санитарно хигиенни условия за правилното развитие и възпитание на децата, подпомага дейността на учителя, отговаря за живота и здравето на децата.

* При кандидатстване за повече от една длъжност, се представят отделни комплекти с документи

 

ІІІ. НАЧИН НА ПРОВЕЖДАНЕ НА КОНКУРСА:

- Конкурсът за заемане на длъжностите ще се проведе на два етапа: подбор по документи и интервю.

Място и срок за подаване на документи за участие:

Документите за участие в конкурса могат да се подават всеки работен ден от 8:00 ч. до 17.00 ч. в кабинет № 25  на Общинска администрация гр. Момчилград, ул. „26-ти декември“ 12 в срок до 17.00 ч. на 08.11.2018г.

Обявата и образците на документи да се публикуват и на интернет страницата на Община Момчилград

- Информацията за деня и часа за провеждане на интервю с допуснатите до конкурса кандидати, както и всички съобщения свързани с провеждане на конкурса ще бъдат обявени на Информационното табло в сградата на Общинска администрация.

Допълнителна информация за проекта, списъци и други съобщения във връзка с конкурса ще се обявят на интернет страницата на Община Момчилград и на информационното табло в сградата на общината на адрес: гр. Момчилград, ул. „26-ти декември“ 12

Приложения:

zipdocumenti_kanidati_per.zip09.10.2018 г.

zipdocumenti_kanidati_per.zip09.10.2018 г.

Публикувано в Новини

Печат